ОГОЛОШЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ

(БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ)

    

1. Найменування замовника:Миколаївська районна рада Львівської області

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 25238748

3. Місцезнаходження замовника:вул. В.Великого, 6, м. Миколаїв Львівської обл. 81600

4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Левицький Остап Володимирович, керуючий справами районної ради, вул. В.Великого, 6, кабінет № 312, м. Миколаїв, 81600, тел.: (03241)52-419, тел./факс (03241)52-419, e-mail: myЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Бензин А-95

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності):

ДК 021:2015 - 09132000-3 [Паливо рідинне та газ; оливи мастильні – за кодом ДК 016:2010 - 19.20.2] (бензин А-95)

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 400 л.

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Миколаїв, вул.В.Великого, 6

9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на 2018 рік.

10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 153 900,00 грн. (сто п’ятдесят три тисячі дев’ятсот гривень нуль копійок) з ПДВ.

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 769,50 грн. (0,5 % від п.10)

12. Місце та спосіб подання пропозицій: за адресою Замовника, кабінет №312, 3-й поверх. Особисто або поштою.

13. Кінцевий строк подання пропозицій: 23 січня 2018 року до 17:00 години.

14. Розкриття цінових пропозицій: за адресою Замовника, кабінет №312, 3-й поверх, 24 січня 2018 року о 11:00 год.

Додатки до оголошення:

Додаток № 1 - Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.

Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасників.

Додаток № 3 - Загальні відомості про Учасника.

Голова тендерного комітету __________________        Левицький О.В

                                                             підпис,   М. П.

Додаток №1

до оголошення

ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

   Паливо постачати на 2018 р. на власних АЗС Постачальника або список АЗС, з якими Постачальник (учасник) має угоди про надання аналогічних послуг на продаж палива, які повинні знаходитись (у Миколаївському районі, Львівської області) в межах не більше 10 км від місця стоянки автотранспорту Замовника (Миколаївська районна рада Львівської області), відповідно потреби. Спроможність Постачальника (учасника) запропонувати та поставити товар повинна підтверджуватись оригінальним листом авторизації від власника АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів.

Постачальник несе усі витрати по доставці палива до Замовника. Видачу палива здійснювати по бланках дозволах, що діють по всій території України. Розрахункові документи за фактично поставлені товари надавати 1-2 рази в місяць з відтермінуванням платежу на 20 календарних днів. Оплата за фактично поставлені товари здійснюється безготівково, поетапно, згідно накладних.

Предмет закупівлі: „ Бензин марки А – 95” – 5 400 л

   Якість пального повинна відповідати діючим стандартам якості та відповідності з пред’явленням Замовнику сертифікатів відповідності та паспортів якості.

Паливо повинно бути двох типів: літнє та зимове.

Найменування товару Кількість, л Ціна за одиницю товару, грн. (у т.ч. витрати на транспортування, постачання газу та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником)
Бензин А-95

5 400 л

 

Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою Учасника

*Технічні вимоги (завдання) надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.


Додаток № 2

до оголошення

Вимоги до кваліфікації учасників:

Учасник повинен надати в паперовому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

1.Технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до Додатку №1;

2.Копії заповнених сторінок паспорта (для фізичних осіб-підприємців) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника);

3.Копія довідки, картки, тощо з державної податкової інспекції про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб-підприємців) (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього;

4.Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше;

5.Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця)) або копія витягу з Єдиного державного реєстру (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника;

6.Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника);

7.Загальні відомості про Учасника складених і заповнених відповідно до Додатку №3 до оголошення, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника;

8.Копію Дозволу або Ліцензії (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

9. Копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством).

10.Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.


Додаток № 3

до оголошення

Загальні відомості про Учасника

з/п Загальні відомості про Учасника торгів Відповіді
1 Повне найменування Учасника для юридичних осіб або прізвище ім’я по батькові (для фізичних осіб)  
2 Форма власності  
3 Юридична адреса  
4

Місцезнаходження:

Поштова адреса:

 
5 Телефон, факс:  
6 Код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер для фізичних осіб  
7 Індивідуальний податковий номер (для платника податку на додану вартість)  
8 Назва банку (банків) та банківські реквізити:  
9 Відомості про керівника (П.І.Б., посада, контактний телефон)  
10 Перелік контактних осіб та їх телефони, які уповноважені діяти від імені Учасника і які мають право підписувати юридичні документи щодо виконання зобов’язань за результатами торгів.  
11

Основна спеціалізація, напрямки діяльності.

Увага! Повинна відповідати витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та враховувати предмет закупівлі
12 У випадку якщо діяльність передбачає ліцензування, дані про наявні ліцензії (із наданням належним чином завірених копій ліцензій)  

Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою

 

Залиште ваші коментарі

Залишити коментар як гість

0
  • Коментарі не знайдено